Na ResetEra opublikowano fragment ankiety, która podobno miała sprawdzić popularność wersji abonamentu Game Pass z reklamami. Czym by się różniła ta wersja?
Cena: 3 euro miesięcznie.
Możliwe, że liczba dostępnych gier zostałaby ograniczona. Na poniższym zdjęciu widać, że nie ma zaznaczonej opcji „Dostęp do ponad 100 tytułów…”.
Gry ekskluzywne pojawiałyby się nie na premierę, a z opóźnieniem o pół roku.
Brak EA Play i chmury.
Przed odpaleniem gry uruchamiałaby się reklama.
Co ciekawe, serwis Gamesual zauważył, że Microsoft w maju tego roku złożył patent o wyświetlanie spersonalizowanych treści (najpewniej reklam) w czasie rzeczywistym rozgrywki.
Top 10 produktów generujących największe przychody na #Steam w ostatnim tygodniu (12.12-18.12).
— Trochę o Grach (@troche_o_grach) December 19, 2022
Mimo, że jest trochę cicho o #HighOnLife widać, że ładnie wystrzeliło w górę na tabeli. pic.twitter.com/B3MkonkOBh
Wyciekł gameplay mobilnego Assassin’s Creed Jade. Te dwie minuty prezentują bardzo dobrze zapowiadający się graficznie tytuł. Data premiery dalej nie jest znana.
Aktualnie producentem serii NFS została Charity Joy, a dyrektorem rozwoju serii Geoff Smitch, który pracował wcześniej w studiu Codemasters.
Możesz wesprzeć mnie na stronie buycoffee.to/rauqk i postawić kawę.
Zawsze ubarwi mi to dzień i zmotywuje do dalszego pisania.