Zapowiedziano grę indie – Silica. Pracuje nad nią jedna osoba – Martin „Dram” Melicharek, czyli twórca Take On Mars. Gra ma połączyć gatunek FPS ze strategią w czasie rzeczywistym.
Celem gry będzie powstrzymywanie fal robaczych bestii, które będą atakować cenne fabryki. Gracz będzie mógł dowoli przeskakiwać od widoku izometrycznego i od strony strategicznej prowadzić walkę lub wcielać się w żołnierza, który z bliskiej odległości walczy z przeciwnikami.
Do gry trafić ma także tryb wieloosobowy na arenach 12-osobowych i 32-osobowych. Pojawi się także możliwość wcielenia się we wrogie insekty.
Data premiery nie jest znana, ale gra najpierw ma trafić na 9-12 miesięcy do early accessu.
FIFA niebędąca już FIFĄ, a EA Sports FC ma nowe logo. Zapowiedziano także na lipiec pokaz kolejnej odsłony pod nową nazwą. Wtedy poznamy więcej szczegółów o zmianach w samej grze.
Zapowiedziano sequel (od siebie dodam, że świetnego) polskiego boomer shootera w klimatach lovecrafta – Forgive me Father. Data premiery nie jest znana, a produkcja trafi na Steama oraz Epica (w późniejszym terminie także na GOGa).
Broken Ranks to tytuł MMORPG, który charakteryzuje się turową walką w rzucie izometrycznym inspirowaną „Hirołsami” i światem dark fantasy. Produkcja jest następcą The Pride of Taern i jest ciągle rozwijana przez twórców - studio Whitemoon Games.